ma imagination

sucker sucker kick my ass or even better I kick yours

lördag, mars 18, 2006

fortsätt,

låt det aldrig ta slut...

joakim thåström vilken man, vilken röst,

kärlek

jag tänkte nog börja använda this blog more than I do, kanske? lunarstorm har börjat med blog och det är förjävligt tycker jag. för de ska ju ha dagbok, det är ju det som är grejen.
thats the thing.

jag har ett boktips. boken heter jinx. och är skriven av margaret wild.

jag har en jäkla massa tankar dessutom. alltid.
(pratat mycket om att strypa vissa av dem. tankarna. det är inte bra att fundera över för mycket. jag vet.)

jag har en kanin i köket. jag har satt på thåström, fast bara på cd. jag har drömmar som inte går att sätta i ord, för jag vet inte själv vad de betyder. jag har frustration i min kropp. jag har druckit många kaffebönor i min dar, och skäms över att de flesta inte var rättivisemärkta.
jag har nötta skor och nötta åsikter, jag har framtiden framför mej. jag har ansvar för endast mej själv. jag har en bror som bara skejtar. jag har planer. jag har konstiga vägar framför mej. jag har pussel i tusen bitar som jag aldrig får ihop. jag har märkliga laster och förunderliga frågor.

time to leave.

kisses.
and love.

1 Comments:

At 1:28 em, Blogger E said...

ska du inte ta och pussla in oslo i ditt livs mönster? :)

 

Skicka en kommentar

<< Home