ma imagination

sucker sucker kick my ass or even better I kick yours

tisdag, mars 21, 2006

bravo

bra lina
en bra och tillräckligt upptagen dag.
promenad med jossan, fika med jonny, simning med mej själv och linssoppa till lunch.
sen: vaxa benen med sara och även sätta in foton i fotoalbum, iallafall påbörja det digra arbetet med fotona, bland annat indienbilder och vänbilder, genom ett par år.

bror sitter och läser läxor, själv sitter jag och läser tankar. försöker.

solen lyser, första vårdagen idag? mamma spådde snö, hoppas hon har fel. verkar så. skönt.

jag hade ingen mössa på mej innan, det var ett vårtecken. jag såg dessutom påskliljeknoppar igår, även det ett vårtecken. vackra, vackra värld LEV UPP!

ljungchilly på fredag, å älsklingar, snart dags, kommer bli så party... wi

ingen läser väl denna blogg ändå,
men har lunar blivit omöjligt så har det.
blogg här, dagbok på helgon. så är det.

klockan är snart tre. jag önskar mej söta sms och vardagsäventyr.

tänk, en pension som anitra steens eller kanske laila freivalds, what do you do?

hejdå blogg!

när jag blir stor ska jag bli moderat.

JA ELLER HUR

hejdå igen.

heder åt vardagsaktivisterna!

2 Comments:

At 9:25 fm, Blogger E said...

åh men nu har du väl mixtrat med sidan? jag tycker den är fin.

absolut får du hälsa på och sova över hos mig. nemas problemas! :) jag har säng och lakan och hela tjafset. bara att säga till när du är i byen. några datum planerade än? jag ska hem en sväng i påsk. 7-17 april cirka. så du vet om det.

vad är det anna gör här? och vilka bor hon med?
Ha en fin dag Lina!
Filosofera vidare och vandra i kärlek
/Emilia

 
At 6:57 em, Blogger heddacarolina said...

Hej du! Jag länkade dej i min blogg, jag vet inte om det syns än, men ialafall, för jag tycker att du skriver bra. Men det vet du väl redan. Kram / Heddious

 

Skicka en kommentar

<< Home