ma imagination

sucker sucker kick my ass or even better I kick yours

tisdag, mars 28, 2006

to be needed

tiden springer iväg och det är nog snart dags att sova.

jag har brottats med ungar och knäckebröd, räknat bokstäver, ljudat ord, plockat favoritpoäng och redogjort för de tidigare nämnda ungarna mina förehavanden i livet så här långt,
YES VIKARIAT, HÄR ÄR JAG!
just call.

fint att behövas. det är nog bland de väsentligaste ting för att känna sej som människa.
att just DU räknas. att DIN röst blir hörd. och att DU behövs.

bra film ikväll men inte mer? förutom den rejäla portion skam, skräck och sorg som är Förintelsen.

igår blev jag överlycklig - regnet kom... har inte haft regn i ansiktet på flera månader, lycka!

-

tänk,
jag har planer... jag har idéer och lite finurliga förhoppningar,
bara jag får ett sommarjobb så ska jag rymma lite smått,
och sedan lite mer.
RYMMA,
fast längre bort än till Kullen med mackor och saft, (som det som var förr)
kära Hemliga trädet,
jag tror jag snart vet mer än du,
om jag bara kommer bortom det här så har jag i varje fall sett mer än du.
egentligen redan.



farewell strangers and friends,
there is more beyond the horizon