ma imagination

sucker sucker kick my ass or even better I kick yours

torsdag, november 09, 2006

okay, hey, here it is,
thursday,
a fucking day but it's almost at its end...

nej, det har varit en helt okej dag, förutom att jag hade gjort två plockfel på jobbet, varav ett var ett dubbelplockfel, och dessutom var det mycket nära att tre paket som ska gå med budbil istället gick på posten. fuck. känns som om de hellre borde velat ha emelie kvar än mig, men måste ta mig för att jag vart där i två månader och hon bara i två veckor...
okej jag överdriver, alla får plockfel, men det är drygt att få två på en dag. samma dag som emelie får besked om att få sluta också. Då hade man ju velat visa att man var värd att stanna, liksom.

det känns jävligt att göra fel men inte få ha kundkontakten, även om det hade varit en ilsken kund hade jag så gärna velat ta telefonluren och förklara situationen. Nu får Erik skiten istället eftersom jag bara är en arbetare på golvet.´

Box är en bra arbetsplats,det är det. När Erik är där och chefar. Redouane är oduglig som ledare, det vet alla. Känner alla. Även han själv. därför blir han än drygare...

Rune har lovat våfflor imorgon. han är också ledsen över att emelie ska sluta. Jag kommer gråta imorn. men vi bor iallafall kvar i samma stad, som hon sa.

nu har jag hävt ut mig lite om jobbet här...

måste även tala om att jag och sara vaknade i natt av att vårt element blixtrade till och började låta drithoyt, sjukt obehagligt! Sara drog ur kontakten fort som fan, sen dess har vi inte vågat röra det. därför är det lite kyligt här igen... vet inte ännu vad vi ska göra.

- - -

några fina saker om dagen:
* nu har jag internetbank
* jag var inne på biblioteket här vid Schouss Plass, och gick man upp en trappa befann man sig mitt på en våning full av serier! lycka!
* morgonen var vacker så man kunde dö, med frost och rosa himmel
* med pink floyd's the wall på hög nivå på lagret går det lätt att packa

nu ska jag fortsätta mysa och njuta av en egen härlig ledig kväll

och halv 10 ska jag njuta av michael scofield.

ha det!