ma imagination

sucker sucker kick my ass or even better I kick yours

söndag, juni 18, 2006

sand mellan tårna

det är faktiskt sommar på riktigt nu

skrea strand-sand mellan tårna och ungefär överallt,
lite solsveda på kinderna, dageneftersnack, kaffe och strandspan,
grillplaner och
ja
allt.

sommar.

nu när jag borstar tänderna tänker jag på alla möjligheter och omöjligheter
och alla sammanträffanden
och på slumpen.

dags för att jag råkar ut för lite slumpmässig slump nu.

längtar till roskilde.

först midsommar.

ooooh
förresten hehe jag är skum, bara leker lite stalker...

klockan är för mycket,
damn jag vill inte behöva tänka på det.

sleep tight*
kiss

1 Comments:

At 12:26 em, Blogger E said...

Usch vad du gör mig avundsjuk!
VILL OCKSÅ NJUTA AV STRANDEN OCH SOLEN PÅ SKREA! mitt hjärta gör ont av saknad efter det vardagliga livet hemma... funderar helt sjukt mycket på att flytta hem till våren nästa år och typ bara andas.
anade inte att det skulle bli så svårt att leva här utan familjen och vännerna nära.

jaja, midsommar imorgon. ska fira svenskt med ikea-vänner.

håller tummarna att ni kommer i höst för jag vill ha hit dig :-)

stor kram från emmi

 

Skicka en kommentar

<< Home