ma imagination

sucker sucker kick my ass or even better I kick yours

fredag, augusti 25, 2006

erotik

godmorgon.
solen skiner!

jag väntar på svar från imran om den där jäkla lägenheten... ANSWER!


-


hittade en fin liten poem jag skrev förra året..

your lips which so often makes a smile,
and the fine lines in your face that stretches when you laugh
your skin that the sun kisses so dearly and smooth,
the way that also I love to do
this is a feeling, a sense, of a world I never known,
you are the best way to make that world mine.

-

nu ska jag och sara ut på promenad, måste nog dra nu, ska mötas på halva.

idag ska jag gå till systemet, käka lunch med HNemelie, laga mat till mamma, och ha lite folk här.

igår hade jag en erotisk dag. ja inte i praktiken, men väl i böckernas värld, tyckte det passade att läsa lite fin litteratur, om det kvinnliga könet, om kärlekens makt, och om ren och skär lidelse. spännande och intressant.
håller just nu på att läsa boken "elva minuter" av paulo coelho. (fortsättning på temat)

oj måste ju gå.

puss!