ma imagination

sucker sucker kick my ass or even better I kick yours

söndag, augusti 20, 2006

typiskt

dagen efter.

lördag igår, dvs utgångsdag,
mamma och jag drack vin och åt räkor först,
sen drog jag till sanna, sara och de små bandmedlemmarna.

zätas. sen bratt.

å jag blir så irriterad varför måste det vara sådär det är så typiskt.
typiskt.
jävla skit.
jag hade en sjukt rolig kväl, absolut.
men herregud,
typiskt.
typiskt.


alltså jag måste låta offspring tala lite faktiskt (I know I know men har de skrivit texten måste jag väl ändå referera till dem iallafall...)


I want you
all tattooed
I want you bad
complete me mistreat me
I want you to be bad
bad bad bad bad


-

vilken dag det här är.

-

lyssnar på david gilmour. och ed harcourtlåtar som jonathan bombar mej med.,
fint.

det regnar.
eller fan det gör inte ens det längre,
jo det gör det.

ååå'

GET IT


so long
//lina