ma imagination

sucker sucker kick my ass or even better I kick yours

söndag, januari 28, 2007

fucking jävla asmätt!

frukost: musli och mjölk
sedan en tripp med Tbanan till Holmenkollen, i snöyra.
sara elin jag
vandring bland pulkaåkare och granar en stund.
hem och laga köttbullar (!) beanaisesås (!) och ris
glass och kakaosås
tortillachips från igår
=
mätt som in i helvete
(skön söndagsmättnad, alltid topp på att svulla på söndagar, det är vår melodi alltså. gödde)

softar framför datorn,
och ska försöka få fram prisinfo om att åka till kvitfjell om ett par veckor.

elin har blivit assisterande butikschef på Bit - jag gläder mej!

vi ska dessutom flytta snart som fan, dvs på tisdag ungefär.
vi får ringa en taxi som får ta våra värsta grejer, det inbegriper:
röda byrån
fullproppade resväskor 2 st
matlådorna (utan så värst mkt mat i nu)
stereon
lådorna med cd-plattor
madrasser 2 st

annars kan vi nog klara det andra: bara några vändor med BPryggorna och påsar i händerna, plus guran.
vi tar nog det sista på onsdag eller torsdag och flyttar in helt då, jag och sara. grabbarna får tåla det, det är ju vår lägenhet från förste feb.

så blir det till att hjälpa elin och sanna på fredag/lördag, vi ska ju banne mej ha flyttöl då på fredagen så man pallar :)

och så inflyttningsfest på lördagen!!

jag ska ut och vandra lite, fast först ska jag göra nåt riktigt bra, jag ska fylla min mp3 med lite ny musik...

må dere vare heldige

klemmer & kerlek

längtar till frankrike... här är så kallt...